Med zanimive tovore, ki jih pretovarjajo v koprskem pristanišču, sodijo kovinski ulitki, vagoni in lokomotive, posebna vozila in plovila, cevi in tirnice, strojni deli tovarn, turbine, vetrnice, luksuzni bazeni, delovni stroji ipd.
Vetrne elise
V Luki Koper redno pretovarjajo komponente vetrnih elektrarn za avstrijski trg. Te v Koper prispejo z ladjami iz Španije, Indije in Indonezije. Gre za elise, dolge približno 70 metrov in težke nekaj manj kot 30 ton vsaka. Pri prekladanju z ladje hkrati sodelujeta dve luški avtodvigali, za premik do skladiščnega prostora na terminalu pa še po dva manipulatorja skupaj (gre za specialni teleskopski viličar, ki ga običajno uporabljajo za premik kontejnerjev). Deli vetrnic nato do končne lokacije potujejo z izrednim prevozom po cesti, kar je zaradi dolžine svojevrstni podvig.
Potniški vagoni
Med bolj zanimivimi tovori so tudi potniški vagoni, ki so namenjeni v Egipt. Potujejo v izvozni smeri, in sicer prek koprskega pristanišča iz Madžarske v Aleksandrijo. Do leta 2023 naj bi pretovorili skupno kar 650 potniških vagonov.
81 avtobusov iz Kitajske v Srbijo
Oktobra 2019 je v koprsko pristanišče priplula ladja za pretovor vozil Perseus Liberty, ki je v Koper pripeljala 81 kitajskih avtobusov. Izdelali so jih za Srbijo, kjer so jih registrirali kot nova vozila. Pot iz Luke Koper so nadaljevali na tovornjakih in ne kot vozeči avtobusi, saj bi jim kilometrina po cestah do cilja odvzela oznako »novo«.
Jekleni koluti
V koprskem pristanišču redno pretovarjajo jeklene kolute, ki so lahko toplo oziroma hladno valjani. Uporabljajo se v proizvodnji jeklenih izdelkov, tudi avtomobilov. Po podatkih Svetovnega jeklarskega združenja, so vodilni svetovni proizvajalci surovega jekla Kitajska, Indija in Japonska. Med 20 največjimi državami na svetu, ki proizvajajo jeklo, je tudi Egipt. In prav iz dežele faraonov so v Luko Koper prejeli toplo valjane kolute. Z ladij so jih preložili na odprta skladišča, od tam naprej pa na vagone, s katerimi so odpotovali na Madžarsko. Posebnost takega tovora je, da en sam jekleni kolut tehta med 17 in 20 ton.
Cisterna za shranjevanje plinov
Pred meseci so v Luki Koper pretovorili tudi 70 ton težak valjast rezervoar dolžine 26 metrov in premera 4,5 metra. Izdelali so ga v Turčiji, kjer so ga tudi naložili na ladjo. Tovor izrednih dimenzij so v Luki Koper preložili na kopno in nato iz skladišča premaknili na prikolico za izredne prevoze. Posebna prikolica je imela na vsaki strani daljinsko vodeno pogonsko enoto. Celotna transportna kompozicija je bila dolga kar 57 metrov in težka 190 ton, kar je bil poseben izziv za transport tudi znotraj Luke Koper. Cisterna je po dveh nočeh vožnje prispela varno na cilj v Škofjo Loko, kjer so jo postavili navpično.
Mobilne hiške iz Kopra v Soči
Leta 2013 so skozi koprsko pristanišče pretovorili 50 mobilnih hišk, ki jih je izdelalo slovensko podjetje Sun Roller Adriatica iz Črnomlja. Hiške, ki so bile posebej prilagojene za ruski trg in vremenske razmere v mestu Soči, so bile namenjene za tamkajšnjo olimpijsko vas. Leta 2014 so namreč tam potekale zimske olimpijske igre. Posamezna hiška je v dolžino merila osem metrov, široka pa je bila tri metre.