Baby Lasagna je priljubljen med ljubitelji Evrovizije. Letošnji favorit občinstva je v nedavnem intervjuju spregovoril o svoji novi pesmi, ki je nastala spontano. Kot poudarja, je dolgo napovedoval popolnoma drugo pesem, a ko je začel delati na “and I“, je brez razmišljanja ostal pri tem projektu.
Njegova evrovizijska pesem trenutno ima 4 milijone ogledov, in ni dvoma, da bo tudi “and I” postala poletni hit in dosegla enak uspeh. Za novo pesem je video spot posnel skupaj s svojo zaročenko Elizabeto Ružić. Njuno poslovno sodelovanje ni vedno enostavno. Kot poudarja Baby Lasagna, mu pogosto oprosti nekaj, česar drugi sodelavci ne bi.
Nova pesem je odlična napoved velike evropske turneje “Meow Back“, ki je načrtovana za pomlad 2025. in bo vključevala skupno 26 nastopov v 20 državah. Do tega je prišlo, ko je Marku in njegovi ekipi pristopila velika booking agencija, ki dela tudi z Duo Lipo.
“Oni so verjeli, da lahko kot skupina napolnimo 1500 ljudi v Helsinkih, kar se mi še vedno sliši neverjetno, ampak jim verjamem” pravi.
Baby Lasagna se je v intervjuju za INmagazin ozrl tudi na obdobje pred slavo. Nekdaj so zbirali denar za pekarno, danes pa hodijo na kosilo v restavracijo. “Ko smo šli na kosilo, smo prej zbirali denar, da bi si kupili kaj v pekarni. Hodili smo peš pol ure, 45 minut, ker nismo imeli denarja za taksi. Vse je bilo nekako romantično in simpatično, zdaj pa smo že kot dva komfort lika,” je povedal o sebi in svoji ekipi 28-letnik iz Istre.