Mojca Fatur in Klemen Slakonja v zeleni izolski kampanji

Letošnje promocijske aktivnosti se v Izoli ponovno osredotočajo na vlogo domačinov, z ozirom na lani prejet zlati znak Slovenia Green pa je v komuniciranje pomembno vpeta tudi trajnost in skrb za okolje.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Tokrat so na Turističnem združenju Izola (TZI) k sodelovanju povabili znan igralski par, Izolanko Mojco Fatur in Klemna Slakonjo. Promocijska kampanja poimenovana »Zelene skrivnosti Izolanov« na zabaven način predstavlja tematiko trajnosti in z njo povezane nasvete domačinov, ki so v kočljivih situacijah, v katerih se znajdeta Mojca in Klemen, predstavljeni kot rešitev.

Z avtom v center ali raje ne, so školjke primeren spominek, pikniki na plaži, pitje vode iz plastenke ali pipe, lulanje po mestu? je samo nekaj dilem, ki so predstavljene v komičnih videih.

V TZI si obetajo, da bodo na ta način in z znanima slovenskima obrazoma dosegli še več ljudi in jih ozavestili o pomenu pravilnega ravnanja z okoljem. Ob tej priložnosti so odprli tudi novo socialno omrežje TikTok.