Med zimskimi počitnicami so v občini Piran zabeležili za 17 % več prenočitev v primerjavi z letom 2020. V prihodnjih oglaševalskih akcijah bodo nagovarjali predvsem tuje goste, osredotočili pa se bodo na obdobje pred in po poletni sezoni.
Hoteli v občini Piran so bili med zimskimi počitnicami dobro zasedeni. Od 19. februarja do 5. marca so turisti ustvarili 32.000 hotelskih prenočitev, kar je 17 % več kot med zimskimi počitnicami leta 2020. Prevladovali so domači gosti, kljub vsemu pa so zabeležili tudi dobro četrtino (28 %) tujih prenočitev. V primerjavi z letom 2020 je bilo domačih prenočitev 80 % več, tujih pa 40 % manj.
Turistično združenje Portorož je februarja nagovarjalo domače goste z zimsko destinacijsko kampanjo, s katero so sporočali, da je na morju lepo tudi pozimi. V kampanji, ki je nagovarjala predvsem družine, so sodelovali tudi štirje ponudniki z destinacije. S spletnimi oglasi so dosegli več kot milijon spletnih uporabnikov, pri čemer je vsak uporabnik oglase videl v povprečju 4,5-krat. Spletni oglas se je prikazal 4,6-milijonkrat, zabeležili pa so 4.900 klikov na oglas.
Po dobrem obisku med zimskimi počitnicami na portoroškem turističnem združenju že načrtujejo pomladno oglaševalsko akcijo. Osredotočili se bodo na tuje trge, in sicer predvsem na Avstrijo, Nemčijo (Bavarska), Italijo in Madžarsko, od koder prihaja večina tujih gostov. Manjši del sredstev bodo usmerili tudi na Češko in Slovaško. Oglaševali bodo v obdobju pred in po poletni sezoni s ciljem uravnoteženja turističnih tokov, izpostavljali pa bodo številna lokalna doživetja, predvsem tista na temo aktivnosti na svežem morskem zraku, zdravja in dobrega počutja ter kulinarike. Tudi letos računajo, da se jim bo v kampanji pridružilo več turističnih ponudnikov z destinacije. Lani se jih je vključilo kar šestnajst: tri večje hotelske verige in trinajst manjših ponudnikov
Vir in foto: TZP