V Bruslju se je v četrtek pričel najpomembnejši turistični sejem v Belgiji – Vakantie Salon Brussels. Slovenska turistična organizacija se predstavlja skupaj z 12 partnerji slovenskega turističnega gospodarstva.
Vakantiesalon Brussels je velikan med evropskimi sejmi, saj je priljubljen tako med obiskovalci kakor razstavljavci. V predkoronski ediciji leta 2020 je organizator zabeležil več kot 93.000 obiskovalcev, povprečen čas obiska pa je trajal 3 ure na obiskovalca. Za Slovenijo je sejem pomemben predvsem zato, ker Belgijci radi potujejo in imajo visoko kupno moč.
Predstavitev na 90 m2 razstavnem prostoru pod okriljem Slovenske turistične organizacije so že tradicionalno izkoristili številni partnerji iz Slovenije. Letos se na sejmu predstavljajo: Alpinia d.o.o., Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož, Kompas d.o.o., Saksida Estate, Sava Turizem d.d., Terme Olimia, Thermana d.d., Turizem Bohinj – Julijske Alpe, Turizem Ljubljana, Zavod za šport in turizem Kamnik, Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, Zavod za turizem TRG Vipava in Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda.
Za animacijo in dobrodošlico na slovenski stojnici bodo pokrbeli predstavniki destinacije Jeruzalem – Slovenija, ki bodo obiskovalcem predstavili svoje vino, lokalno gastronomijo, običaje in tradicijo. Animacijski program bodo predstavniki destinacije popestrili tudi z digitalno igro spoznavanja lokalnega okolja, skozi katero bodo uspešnejši obiskovalci stojnice deležni simboličnih nagrad.
Sejem z jasno vizijo in strategijo razvija platformo, ki nudi turistične informacije belgijskim turistom in strokovnim obiskovalcem. Za Slovenijo je sejem pomemben predvsem zato, ker Belgijci radi potujejo in imajo veliko kupno moč.
Največ turistov iz Belgije v Sloveniji najbolj zanimajo gorske občine, obisk prestolnice nato pa si po številu obiska sledijo še obmorske in zdraviliške občine.
Vir in foto: STA