“Naša odločitev za prodajo teh blagovnih znamk izhaja iz dejstva, da ima mestno središče Ljubljane omejene možnosti za nadaljnji dolgoročni razvoj in rast proizvodnje na trenutni lokaciji. Poleg tega naša strategija EverGreen narekuje osredotočanje na našo jedrno pivovarsko dejavnost in zmanjševanje naše kompleksnosti,” je odločitev o prodaji v današnji izjavi za javnost pojasnil glavni direktor Pivovarne Laško Union Zooullis Mina.
Kot so dodali v podjetju, bodo z odsvojitvijo teh dveh blagovnih znamk poenostavili svoje poslovanje, kar jim bo omogočilo močnejše osredotočanje na zagotavljanje trajnostne rasti v pivovarstvu in distribuciji.
“Družina Stanić je vodilna v distribuciji negaziranih brezalkoholnih pijač v Adria regiji in je že več let naša partnerica. Predana je dolgoročnemu razvoju obeh blagovnih znamk z zagotavljanjem nadaljnje odlične kakovosti izdelkov za kupce in potrošnike,” je poudaril Mina.
V pivovarni so poudarili, da bodo “tudi sedaj z največjo skrbnostjo in v tesnem sodelovanju s socialnimi partnerji obravnavali vprašanja, ki zadevajo zaposlene”. “To področje obravnavamo kot prioritetno,” so dodali.
V Pivovarni Laško Union, ki je v lastni nizozemskega Heinekena po besedah Mine ostajajo povezani z znamkama, saj bodo še naprej odgovorni za njuno distribucijo v Sloveniji.