V piranskem Gibanju Svoboda za štiri nova krožišča

V Gibanju Svoboda Piran – Pirano so celostno pristopili k problematiki tranzitnega prometa v piranski občini, zato so na pristojnega ministra Bojana Kumra, že naslovili konkretno pobudo za izgradnjo štirih novih križišč in željo po čim prejšnji izgradnji hitre ceste Koper – Dragonja.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Pobudo, ki sta jo prestavila nosilec liste v Luciji, Neset Dulai – Nesi, in kandidatka za županjo, Manuela Rojec, je podprla tudi poslanka Državnega zbora, Mateja Čalušič, ki si je ogledala predstavitev in sodelovala v pogovoru s krajani Lucije. “Prav tako v Gibanje Svoboda Piran – Pirano absolutno zavračamo idejo hitre ceste Jagodje – Lucija, saj menimo, da bo še poslabšala težave s tranzitnim prometom, razdelila Lucijo in povzročila še večji prometni kaos. Menimo tudi, da gre za prevelik poseg v okolje, saj nam že danes primanjkuje kakovostnih kmetijskih zemljišč. V Luciji in Vinjolah si želimo vzpostaviti urbane vrtove in s tem povečati samooskrbo, ne pa še več betona in avtomobilskih izpuhov!” sporočajo iz piranskega Gibanja Svoboda.

Minister za infrastrukturo, mag. Bojan Kumer, je njihovim konkretnim pobudam prisluhnil in se strinja, da je nujno tranzitni promet najprej speljati od Kopra proti Dragonji. Strinjali so se, da glavni namen in prioriteta mora ostati preureditev infrastrukture in ureditev krožišč za razbremenitev prometnega toka v občini.

V ekipi so skupaj s strokovnjaki pripravili pobudo za naslednja križišča:

Krožišče KOŠTA: Potrebna je razbremenitev obstoječe slemenske ceste, tako bomo izboljšali prometne razmere v kraju in zagotovili večjo pretočnost v času, ko tranzitni promet skozi Sečovlje lokalnemu prebivalstvu onemogoča vožnjo v normalnih razmerah.

Krožišče LUCIJA – PODVOZNA: Dograditev krožišča bi upočasnila promet na cesti, ki loči Lucijo na dva dela in s tem tudi razbremenila okoliške prebivalce hrupa, poleg tega bi rešitev prispevala k manjši prometni obremenitv in večji pretočnosti državne ceste, saj bi se iz "severnega" dela Lucije v "južnega" lahko pripeljali po lokalni cesti. Na tem področju si želimo tudi ustrezne rešitve podvoza, ki je pa hkrati tudi edina povezava med levim in desnim bregom Fazana.

Krožišče VALETA: Omenjeno krožišče je preozko, zato ustvarja prometne zamaške in posledične kolone. Poleg tega predstavlja tudi dobrodošlico v “najbolj turistično občino”, zato je prav tako potreben tudi estetske ureditve.

Križišče BELI KRIŽ: Za povečanje prometne varnosti in pretočnosti so možne tri rešitve, najbolj ustrezno bomo določili skupaj s stroko in domačini.