Zgodovinski dan za kontejnerski terminal

Luka Koper je postala prvo pristanišče v Jadranu, ki je preseglo milijon pretovorjenih kontejnerskih enot v enem letu. V preteklih letih so za razvoj kontejnerskega terminala namenili številna sredstva, s širjenjem zmogljivosti in novo infrastrukturo so prišli tudi uspehi.

Deli novico s tvojimi prijatelji

Prvi kontejner smo v Luki Koper pretovorili pred več kot 40 leti. Takrat je dolžina operativne obale kontejnerskega terminala merila 150 metrov, danes je precej daljša – meri 700 metrov. »Za nas je izjemno pomembno, da imamo podporo z najvišjega, državnega vrha, še zlasti v kontekstu razvoja pristanišča. Kljub nestanovitnim razmeram in posledicam ukrajinsko-ruske vojne smo številne priložnosti, ki so se pojavile, dobro izkoristili. Stremimo k novim ciljem, verjamemo, da smo s tako ekipo, ki ji ob tej priložnosti iskreno čestitam, sposobni preseči tudi dva milijona pretovorjenih kontejnerskih enot v enem letu,« optimistično in ambiciozno v prihodnost zre predsednik uprave Luke Koper, d. d., Boštjan Napast.

»Veseli me, da Luka Koper investira, raste in da jo vodijo ljudje, ki imajo jasno začrtane vizijo in cilje. Verjamem, da to ne bo zadnji mejnik, ki ga bo v prihodnosti doseglo koprsko pristanišče. Milijon kontejnerskih enot smo lovili dlje časa, zato gre danes za zgodovinski dosežek. Taki dogodki so izjemno pomembni, saj tudi v času krize utrjujejo status našega pristanišča, gospodarstva in države na svetovnem zemljevidu,« je v nagovoru izpostavil slavnostni govornik, minister za infrastrukturo mag. Bojan Kumer.

Glede na to, da polovica vseh kontejnerjev, ki jih pretovorimo v Kopru, potuje po železnici, je prihodnji razvoj kontejnerskega terminala in koprskega pristanišča odvisen tudi od pravočasno zgrajene dodatne železniške povezave z zaledjem. Drugi tir naj bi zgradili in predali namenu leta 2026.