Njihova komunikacija je jasna. Recimo, povedo nam, da bodo v naslednjih dveh letih trenirali in vadili, zato da bodo leta 2025 dosegli točno določen cilj. Brez ovinkarjenja. Ali pa nam povedo, da gredo na tekmovanje čez mesec dni z željo osvojiti točno določen rezultat. Obvladajo torej kratkoročno in dolgoročno tekmovanje. Vemo, da je izpolnitev njihovih ciljev odvisna dobre ekipe, dobre podpore okolice, njihove volje in energije, dobrega načrtovanja, dobrega materiala, finančne podpore, ampak v svojih obljubah ne postavljajo pogojev. Ali ste kdaj slišali športnika, ki je rekel, da bo osvojil zlato medaljo, če bo imel dobrega trenerja, lepo vreme za treninge, podporo države, če bo na dan tekmovanja dobro razpoložen? Ne, cilj je jasen in vse bodo naredili, da ga osvojijo. Pred nami se tudi ne skrivajo. Vabijo nas na treninge, novinarske konference, pripravljalne tekme. Ves čas lahko spremljamo njihove napore, da dosežejo točno jasen cilj, zato nekateri tudi spoštujemo podjetnike z jasnimi cilji. Rezultati, ki jih morajo doseči, so jasno zapisani v letnih ciljih in če jih ne dosežejo, dobijo mogoče še leto dni za popravni izpit. Če njihovi rezultati tudi po dveh letih niso uresničeni, je čas, da si poiščejo novo službo.






